درباره ما

 

ما یک برند مراقبت از جسم و روح هستیم !

perle.et.soie

پرله سوآ
پرله سوآ

یک اسم فرانسوی به معنی در و ابریشم هستش و

شعار ما : mystere de beaute

به معنی “راز زیبایی”

اهداف ما :

تولید و ارائه محصولات مراقبت از پوست صورت و بدن بر پایه روغن های گیاهی و فرآورده های ارگانیک و دوستدار طبیعته .تا حد ممکن از مواد با کیفیت ارگانیک برای ساخت و تولید محصول استفاده می کنیم و تا جایی که بتونیم سراغ مواد کارخانه ای و غیر طبیعی نمیریم.حتی در شیوه بسته بندی و پکیجینگمون هم از پلاستیک به هیچ عنوان استفاده نمی کنیم .حتی شمع ها که در دسته محصولات یوگا ارائه کردیم از موم زنبور عسل تهیه شده.

یکی دیگه از اهدافمون اینه که محصولات با کیفیت در اختیار همه اقشار جامعه قرار بدیم که تمام نیازهاشون رو برای مراقبت پوستی تامین کنیم و در عین حال قیمت های متعارفی داشته باشه.

پرله سوآ چند بار در سال محصول جدید با کارایی بهتر نسبت به محصولات قبلی ارائه میده و این نوآوری در خلق محصول کارآمد و نو باعث تفاوت در برتری نسبت به رقباست.

تخصص پرله سوآ روی لایه بردارها (اسکرابها) می باشد.

انواع اسکراب های تخصصی برای انواع پوست مثل اسکاب با پایه روغنی، نمکی ،خامه ای، صابونی و…

همچنین برای اولین بار بین اسکرابهای تخصصی تونستیم(اسکرابهای توپی) رو معرفی کنیم.با تنوع بالا،ماندگاری بیشتر و شیوه استفاده ساده و جذاب که هرکسی رو وسوسه میکنه یک بارم شده ازشون استفاده کنه .

و کلی راز زیبایی مونده که هنوز براتون رو نکردیم …

آشنایی با محصولات پرله سوآ

پرله سوآ محصولات متفاوتی دارد از جمله اسکراب بدن،کره بدن،اسکراب توپی،لوسیون بدن،شامپو خشک،شامپوبار،بالم لب،بالم ابرو،اسکراب صورت،انواع پک های هدیه محصولات مراقبت پوست

محصولات پرله سوآ

 

اسکراب بدن چیست؟

اسکراب بدن یک لایه بردار فیزیکی است که معمولاً بر پایه نمک یا شکر است و برای از بین بردن سلول های مرده پوست از روی پوست شما استفاده می شود. مواد ساینده (شکر، نمک) روی پوست کار می‌کنند و به عنوان یک لایه‌بردار طبیعی عمل می‌کنند و پوست را از سلول‌های قدیمی‌تر پاک می‌کنند تا پوست شما نرم و لطیف شود و تغذیه شود.
اسکراب بدن با تحریک سلول‌های پوستی برای داشتن پوستی صاف‌تر و روشن‌تر عمل می‌کند و می‌تواند به بازگرداندن رطوبت طبیعی پوست کمک کند، از بروز آکنه در آینده جلوگیری کند و احساس خوبی به شما بدهد! انواع اسکراب بدن در بازار وجود دارد. برای هر نوع پوستی که ممکن است باشد، بنابراین می توانید یکی را پیدا کنید که برای حذف سلول های مرده پوست بدون آسیب رساندن به پوست شما مفید باشد.
اسکراب بدن به بازگرداندن پوست به حالت طبیعی، نرم و لطیف کمک می کند و افزودنی عالی برای هر روتین مراقبت از پوست است. برند پرله سوآ در زمینه ی تولید انواع اسکراب بدن و اسکراب صورت فعال است.که شما با توجه به نوع پوست خود می توانید با مشاوران پوستی پرله سوآ مشورت کنید و اسکراب مناسب پوست خود را تهیه کنید تا برای شادابی و سلامت پوست خود بهترین اسکراب صورت و اسکراب بدن را تهیه کنید.

برای این که پوست بدن شادابی و تازگی خود را حفظ کند، لازم است که سلول‌های مرده از لایه‌های رویی برداشته شوند و سلول‌های جدید و شاداب در سطح پوست باقی بمانند.این فرایند به کمک اسکراب انجام می شود که برای مشکلات پوست صورت به سراغ اسکراب های صورت و برای پوست بدن به سراغ اسکراب های بدن میرویم. در این زمان است که پوست درخشان و شفاف به نظر می‌رسد و سلامت خود را به خوبی نمایان می‌کند. یکی از روش‌های لایه برداری پوست استفاده از اسکراب ها (اسکراب بدن و اسکراب صورت) است. شاید برایتان سؤال باشد که اسکراب چیست؟ در اصل اسکراب لایه بردار و ترکیبی از مواد مختلف با دانه‌های ریز یا گرانول‌هایی است که کمی ساختار آن را زبرتر می‌کند تا بتواند اضافات پوستی را به راحتی از روی پوست جدا کند. البته اگر دانه‌های اسکراب درشت باشند می‌توانند پوست را دچار التهاب و آسیب کند.اسکراب درست مانند سفیدآب که در زمان‌های قدیم برای لایه برداری پوست بدن در حین حمام کردن استفاده می‌شد.برند پرله سوآ بهترین موارد را به کار میبرد تا با کیفیت ترین اسکراب ها را به مشتریان خود ارائه دهد.شما میتوانید با توجه به نوع پوست خود،اسکراب بدن یا اسکراب صورت را انتخاب کنید  و از ما خریداری کنید.

vanila and caramel body scrub-اسکراب بدن وانیل و کارامل

مشاهده اسکراب ها

مشاهده اسکراب بدن

اسکراب صورت چیست؟

اسکراب صورت لیمو-Facial Scrub-Lemon

به طور کلی، می‌توان گفت اسکراب صورت نوعی محصول مراقبت پوست است که با هدف لایه برداری سطحی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول به حذف سلول‌های مرده از سطح پوست کمک می‌کند و احتمال مسدود شدن منافذ و ایجاد آکنه‌های زیر پوستی را کاهش می‌دهد. استفاده از اسکراب‌ها، موضوع تازه‌ای نیست، بلکه قدمتی تاریخی در تمدن بشری دارد.

یافته‌های باستان شناسی نشان می‌دهند که در گذشته، مردم از مواد ساینده برای لایه برداری پوست صورت و بدن خود استفاده می‌کردند. به عنوان مثال، سرخپوستان بومی آمریکا، از ذرت خشک شده برای لایه برداری پوست بدنشان کمک می‌گرفتند.

اما چیزی که ما امروزه به نام اسکراب صورت می‌شناسیم، نوعی لایه بردار پوست متشکل از دانه‌های سیلیکونی کوچک یا عناصر خرد شده گیاهی است. این اسکراب‌ها، اغلب فرمولاسیونی طبیعی دارند و حاوی مواد ارگانیک و بدون ضررهستند. همچنین به عنوان راهکاری ساده و خانگی برای لایه برداری غیر تهاجمی و موثر پوست شناخته می‌شوند.

مشاهده اسکراب صورت

اسکراب توپی چیست؟

اسکراب توپی-Scrub balls

اسکراب توپی پرله سوآ،به صرفه تر از اسکراب کاسه ای است و هر بار حمام میتوان از یکی از توپک های اسکراب توپی استفاده کرد و حس خوب را برای پوست خود به ارمغان آورد.

مشاهده اسکراب توپی

شامپو خشک چیست؟

شامپو خشک

بارها اتفاق افتاده که به طور ناگهانی به مهمانی دعوت شده اید و یا جلسه ای مهم برای شما پیش آمده و فرصت حمام برای شما وجود نداشته.شامپو خشک پرله سوآ این مشکل را حل کرده شما با زدن پودر این شامپو خشک به موی خود و شانه زدن و تکاندن قسمت اضافی آن میتوانید تمیزی را به موی سر خود هدیه دهید.

مشاهده شامپو خشک

کره بدن چیست؟

body butter

بادی باتر ها یا کره بدن نوعی از مرطوب کننده ها هستند که ماده اصلی تشکیل دهنده ی آن ها کره درخت شیا است، این محصول می تواند به عنوان یک مرطوب کننده عمیق پوست بدن، ترمیم کننده و افزایش دوام و پیشگیری از ترک های پوستی استفاده می شود. کره بدن توت فرنگی پرله سوآ، دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است و به کمرنگ شدن لکه های پوستی کمک می کندو به علاوه یک مرطوب کننده بسیار قوی بوده و در نرمی و لطافت پوست موثر است.

پوست شاداب، مرطوب و باطراوت، برای همه مردم فارغ از جنسیت یا سن‌وسال، مهم است. کشیدگی پوست، پوسته‌پوسته‌شدن و یا التهاب و خارش، همه از عوارض خشکی بیش از حد بوده و بسیار آزاردهنده است. همان‌گونه که احتمالا شما هم به‌خوبی می‌دانید، محصولات مختلفی برای رفع خشکی پوست وجود دارند.

انواع کرم‌ها، لوسیون‌ها و کره بدن، همه مدل‌های مختلف محصولات مناسب خشکی پوست است.

کره بدن یا همان بادی باتر، همراه با کرم‌های مخصوص بدن، به‌صورت اختصاصی برای آبرسانی عمیق، مرطوب‌کردن و البته محافظت از پوست طراحی و تولید می‌شوند. این محصولات معمولا بافت چرب و سنگینی دارند و مشابه کره‌های خوراکی هستند.

در ترکیبات کره بدن، معمولا از روغن‌های معطر نیز استفاده می‌شود. کره‌های مختلف هم‌چون کره کاکائو نیز در بادی باترها وجود دارد. کره بدن با داشتن این بافت غنی و چرب، مزایای مختلفی برای پوست دارد.

کره های بدن (بادی باتر) پرله سوآ بافتی غلیظ تر از لوسیون و کرم ها دارند و از کره های طبیعی از جمله شی باتر، کره کاکائو و روغن نارگیل و چندین روغن ضروری دیگر که بسیار برای تغذیه پوست مفیدند درست شده اند.

کره های بدن بسیار مناسب پوست های خشک و حتی نواحی ضخیم شده مانند آرنج و زانو هستند.همچنین نقش مهمی در احیا و سلامت پوست بدن دارند به دلیل داشتن ویتامین ها و اسیدهای چرب و امگا ۳٫

كره بدن يا ( body butter) دستساز پرله سوا يكي از محصولات مراقبت از پوست هاي خشك و فوق خشكه . كره بدن يك مرطوب كننده غليظ هست كه از كره شي ( شي باتر ) ، كره كاكائو ، روغن بادام شيرين ، روغن سبوس برنج و روغن نارگيل تهيه شده . بهترین زمان برای استفاده از کره بدن پس از دوش روزانه برای حفظ رطوبت در پوست و آبرسانی آن در کل روز است .

اين كره همچنين به جوانسازي پوست بدن ، درمان ترك كف پا و خشكي ارنج و زانو كمك ميكند .

مشاهده کره بدن

لوسیون بدن چیست؟

11

پوست ما به طور مرتب با شرایط مختلفی از طریق تعامل با آلودگی‌ها، اشعه‌های خورشید، باد، محصولات شیمیایی و بسیاری موارد دیگر مواجه می‌شود. همه‌ی این عوامل می‌توانند آن را بدتر از آنچه هست کنند، به خصوص برای پوست‌های حساسی که خیلی سریع خشک می‌شوند.
همانطور که ما روزانه صورت خود را مرطوب می‌کنیم تا پوست خود را نرم و هیدراته نگه داریم، بدن ما نیز به مقداری مرطوب‌کننده نیاز دارد.
برای نجات پوست خود از این نوع آسیب‌ها لازم است اقدامات پیشگیرانه و سبک زندگی ایمن را در پیش بگیرید.
اگر نیاز دارید که یک محصول خوب و موثر برای پوست خود تهیه کنید، یک لوسیون بدن با کیفیت خوب و پیشرفته را امتحان کنید.
در‌حالی که این یک مرحله بسیار ساده در روال مراقبت از بدن شما است، نحوه استفاده از لوسیون بدن مهارتی است که می‌تواند روال مراقبت از بدن شما را بعد از حمام افزایش می‌دهد. برای کشف ترفندهایی در مورد نحوه استفاده از لوسیون بدن برای بهترین نتایج که پوستی نرم و ابریشمی برای شما ایجاد می‌کند، با ما همراه باشید.

 

قبل از اینکه به نحوه استفاده از لوسیون بدن بپردازیم، بیایید با اصول اولیه شروع کنیم و “لوسیون بدن چیست؟” را کشف کنیم.
لوسیون بدن مرطوب کننده‌ای است که برای استفاده در تمام بدن شما طراحی شده است. به همان روشی که هر روز صورت خود را مرطوب می‌کنیم، بدن ما از یک دوز آبرسانی روزانه نیاز دارد. لوسیون‌های بدن نسبت به مرطوب‌کننده‌های صورت غنی‌تر هستند و گاهی اوقات برای مقابله با مشکلات خاصی مانند سلولیت یا تونینگ فرموله می‌شوند.

لوسیون های بدن می‌توانند کرم‌های غنی، شیر، موس‌های سبک یا روغن‌های آبرسان باشند. آنها ممکن است فرمول غلیظی داشته باشند که بدن را در لایه‌ای غنی از رطوبت می‌پوشاند که پوست کم آب آن را جذب و دریافت می‌کند.
بافت‌های سبک وزن بدون ایجاد احساس لغزندگی یکی از مزیت‌های لوسیون بدن است.

مشاهده لوسیون بدن

 

شامپو بار چیست؟

photo 2022 08 24 14 14 34

کافیه داخل حمام بین دو دست خیس مثل صابون ماساژ دهید و با کف بوجود اومده موهای خود را بشورید
برای استفاده در سفرها بهترین گزینه می باشد.با توجه به نوع موهای خود،می توانید شامپو بار را انتخاب کنید و از نتیجه ی فوق العاده آن شگفت زده شوید.

مشاهده شامپو بار

بالم ابرو چیست؟

eybrow

برای داشتن ابروهای پر پشت و خوش حالت می توانید از بالم ابرو پرله سوآ استفاده کنید.با شانه زدن ابرو از ریشه رو به بالا هم به خوش حالت کردن ابرو کمک کنید هم به تقویت آنها.

مشاهده بالم ابرو

صابون چیست؟

soap-صابون بدن

صابون های پرله سوآ برای پاکسازی پوست و رفع جوش و آکنه عامل موثری است.صابون کربن فعال را میتوان برای پوست های چرب و متمایل به چرب به صورت روزانه استفاده کرد. کافیست کف حاصل از صابون را با استفاده از دست و یا یک مینی لیف لوفا به آرامی بر روی صورت و نواحی دارای جای جوش ماساژ دهید و سپس آبکشی کنید. دقت داشته باشید در صورت استفاده از مینی لیف ، لیف را روی جوش ها ماساژ ندهید. لیف لوفا در کنار این محصول صرفاً جهت رفع جای جوش و آکنه میباشد نه خود جوش ها، برای رفع جوش ها کف صابون به تنهایی کافیست.

مشاهده صابون

بالم لب چیست؟

اسکراب لب-Lip scrub

از اونجایی که پوست لب بافت نازک و حساس تری داره نیاز به مراقبت ویژه تری هم داره،بالم لب پرله سوآ از مواد طبیعی از جمله موم زنبور عسل، کره های طبیعی مثل شی باتر و روغن های طبیعی و مفید از جمله روغن بکر بادام شیرین ، زیتون و ویتامین E ات.در بالم لب پرله سوآ به هیچ عنوان از موادشیمیایی ، رنگ و اسانس های غیر طبیعی استفاده نشده است پس با خیال راحت روزانه چندین بار نرمی و لطفات رو به لباتون هدیه بدین.

توصیه میشه هفته ای دوبار برای اثر بخشی بیشتر بالم لب از اسکراب لب پرله سوآ استفاده کنید.

مشاهده بالم لب

برای خرید محصولات برند مرغوب پرله سوآ می توانید وارد فروشگاه شده و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.فروشگاه