ترتیب مراقبت از پوست در زمستان

پک کامل بدن-Full Body package

ترتیب مراقبت از پوست در زمستان – افزودن مرطوب‌کننده بدن الزامی است!

مزایای آن در اینجا توضیح داده شده است.
• کره بدن چیست؟
• مزایای کره بدن
چگونه از کره بدن استفاده کنیم؟
کی باید کره بدن استفاده کنیم؟

بادهای تند و خشک زمستانی همراه با گرمای داخلی و اصطکاک از پارچه‌های پشمی می‌توانند رطوبت طبیعی پوست شما را از بین ببرند و آن را خشک و تحریک‌آور کنند. در حالی که ممکن است پوست خود را با مرطوب‌کننده لطیف کنید، گاهی اوقات پوست شما به چیزی بیشتر از آن نیاز دارد. وقتی زمستان بسیار سخت است یا پوست شما خشک است، یک لوسیون معمولی برای شما کافی نخواهد بود. برای این کار، به یک کره بدن فوق‌العاده مرطوب‌کننده نیاز دارید که در پوست شما ذوب شود، با خشکی مبارزه کند، و حتی در زمستان پوست نرم و انعطاف‌پذیری به شما بدهد. اما آیا می‌دانید کره بدن چیست و چرا برای مراقبت از پوست در زمستان مهم است؟

کره بدن چیست؟


کره بدن یک کرم تغذیه‌دهنده است که از مواد طبیعی مانند روغن نارگیل، کره شیا، کره کوکوم، کاکائو باتر، کره مانگو و غیره ساخته شده است. این مواد از مغز یا دانه درختان مربوطه استخراج و تولید می‌شوند. کره بدن نسبت به لوسیون بدن غلیظ‌تر و غنی‌کننده‌تر است و پوست شما را انعطاف‌پذیر، حریری و جوانتر نگه می‌دارد.

مزایای کره بدن


۱٫ مرطوب کردن پوست
کره بدن یک مولیانت است که پوست شما را از درون تغذیه می‌دهد. در حالی که تأثیر لوسیون بدن ممکن است پس از چند ساعت از بین برود و پوست شما خشک و خشن شود،کره بدن بیشتر روی پوست شما باقی می‌ماند و لایه‌های خشک پوست را نرم می‌کند تا آن را صاف کند.


۲٫ محکم کردن رطوبت
معروف است که کره بدن یک لایه محافظتی روی پوست شما ایجاد می‌کند که رطوبت را درون حفظ می‌کند. این از پوست در برابر بادهای شدید خارجی محافظت می‌کند و از خشک و تحریک‌آور شدن آن جلوگیری می‌کند.

 

۳. جلوگیری از خطوط نازک و چین‌ها
ماساژ دادن به پوست باکره بدن می‌تواند از ظاهر خطوط نازک و چین‌ها کاسته و علائم پیری پوست را کاهش دهد. این به عمق در پوست جذب می‌شود و آن را بازسازی می‌کند تا زیبایی جوانی شما را نشان دهد. غلظت بالای کره بدن پوست شما را نرم می‌کند و برای مراقبت از پوست خشک در زمستان بهترین است.

 

۴. صاف کردن پوست خشک
از خطوط خشن روی زانوها، آرنج‌ها و پاهایتان خسته شده‌اید؟ کره بدن را امتحان کنید. معمولاً لوسیون‌های بدن نازک ممکن است نتوانند خطوط خشن را کاهش دهند، اما کره بدن غنی‌تر و مغذی‌تر است. هنگامی که خطوط خشن شما مرطوب هستند، ویژگی‌های مرطوب‌کننده کره بدن می‌تواند آنها را ناپدید کند و به شما پوستی یکدست طبیعی بدهد.

 

۵. عالی برای دست‌ها و پاها
نمی‌خواهید در یک کرم دست یا پا سرمایه‌گذاری کنید؟ به جای آن ازکره بدن استفاده کنید.کره بدن می‌تواند برای تغذیه دست‌ها شامل ناخن‌ها و درمان خشکی پاها استفاده شود. کره بدن وارد پوست می‌شود تا تغذیه کافی به لایه‌های پوست فراهم کند.پاهای ترک خورده را صاف می‌کند و دست‌ها و برش‌های آنها را نرم می‌کند.

 

۶. آرامش پوست
آیا پوست شما به علت واکسینگ، اصلاح یا خشکی با قرمزی و قطره‌ها تحریک شده است؟استفاده کره بدن راهکار مناسب است است. غنی شده با مغزهای خالص و روغن‌ها، این کرم خواص درمانی دارد که می‌تواند التهاب را آرام کند و پوست شما را نرم و صاف کند. حتماً باید مزایای لوسیون بدن در زمستان را هم بررسی کنید.

 

چگونه از کره بدن استفاده کنیم؟


استفاده اصلی از کره بدن تغذیه پوست شماست و بهترین زمان برای استفاده از کره بدن زمانی است که پوست شما مرطوب است. بنابراین، همان‌طور که از حمام خارج می‌شوید، پوست خود را لطیف  کنید، یک مقدار کره بدن را در دستانتان بگیرید و آرام‌آرام در سراسر بدن خود ماساژ دهید تا جذب شود. به نقاط خشن توجه بیشتری کنید و اطمینان حاصل کنید که پوست هنوز مرطوب است. اگر پوست شما در زمستان خشک است یا تمایل به تحریک دارد، می‌توانید ابتدا مرطوب‌کننده را روی پوست بزنید و سپس با  کره بدن پوست خود را ماساژ دهید. همانطور که گفته شد، می‌توانید آن را به عنوان یک کرم غلیظ بر روی نقاط خشن و خشک پوست مانند آرنج، زانو و پاها استفاده کنید.

زمان استفاده از کره بدن چه زمانی است؟


بهترین زمان برای استفاده از کره بدن پس از استحمام است. همچنین می‌توانید آن را به عنوان یک کرم شب قبل از خواب برای تغذیه پوست خود استفاده کنید. کره بدن عمیقاً وارد سلول‌های پوست می‌شوند و بر روی پوست شما برای مدت طولانی حضور دارند. به همین دلیل محصولی که استفاده می‌کنید باید طبیعی، خالص و بدون مواد شیمیایی باشد.

کره های بدن پرله سوآ بدون سولفات، پارابن، سدیم کلراید، DEA، روغن‌های معدنی، سیلیکون و سایر مواد شیمیایی هستند.

علاوه بر این، این محصول ۱۰۰٪ گیاهی است. کره بدن بسیار تغذیه‌کننده است و می‌تواند یک راحتی واقعی در برابر بادهای سرد و سخت زمستان باشد. در حالی که پوست تحریک‌آور شما را آرام می‌کند و نرم می‌کند، رایحه ای مطبوع دارد که روح شما را تازه می کند. هنگامی که کره بدن پرله سوآ را انتخاب می‌کنید، اطمینان حاصل کنید که برای نوع پوست شما مناسب است و برای بهره‌وری بیشتر بدون مواد شیمیایی باشد.

کره بدن های پرله سوآ با رایحه های متفاوت و دل انگیزی همچون توت فرنگی، نارگیل، لوندر و شکلات موجود است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo