رفع خشکی کف پا به کمک اسکراب پا

پا

پاهای شما مهم ترین و آسیب پذیرترین قسمت بدن شما هستند و باید از آنها مراقبت کنید. به همین دلیل است که شما به اسکراب پا نیاز دارید و در اینجا به بررسی دلایل مفید بودن اسکراب پا و نحوه ی استفاده از آن می پردازیم.

پا

چرا باید از اسکراب پا استفاده کنیم؟

شما ممکن است یک روال مراقبت از پوست و روتین پوستی در روز و شب برای صورت و دست های خود داشته باشید.

اما آیا اینقدر از پاهای خود مراقبت می کنید؟

چه موافق باشید یا نه، پاهای شما نادیده گرفته ترین قسمت بدن شما هستند! اما دلایلی مهمی وجود دارد که به شما ثابت کند باید بیشتر از پاهای خود مراقبت کنید !

پاهای شما بیشتر در معرض خاک و گرد و غبار قرار می گیرند و تمایل به کم آبی دارند که می تواند پوست شما را واقعاً خشک کند.

برای بررسی نیاز پوست پا به اسکراب،با پزشکان صحبت کردیم.پزشک متخصص پوست بر این عقیده است که قرار گرفتن مداوم در معرض آفتاب، هوای خشک، گرد و غبار و آلودگی می تواند باعث خشکی شدید شود. استحمام در آب گرم و استفاده زیاد از صابون نیز به خشکی پا کمک می کند.

“پوست پای ما در مقایسه با سایر قسمت‌های بدن بسیار ضخیم‌تر است و وقتی خشک می‌شود، می‌تواند بسیار سفت شود. و از آنجایی که پاهای ما اغلب نادیده گرفته می شوند، شرایطی مانند ترک پاشنه پا و پینه ممکن است رخ دهد که می تواند بسیار دردناک باشد.”

 

پا 2

اهمیت شستشوی پاها

  1. از عوارضی مانند ترک پاشنه پا جلوگیری می کند و پوستی صاف به شما می دهد.
  2. یک اسکراب خوب پا علاوه بر از بین بردن سلول های مرده، گردش خون را نیز تقویت می کند
  3. بهبود گردش خون درد و درد را تسکین می دهد و همچنین یک تسکین دهنده عالی استرس است.
  4. از آنجایی که ما در هوای مرطوب تمایل زیادی به عرق کردن داریم، این امر همراه با قرار گرفتن در معرض گرد و غبار می تواند باعث عفونت قارچی شود. شستشوی منظم پاها می تواند از عفونت جلوگیری کند.
  5. تجمع پوست مرده می تواند منجر به تشکیل میخچه و پینه شود که می تواند یک وضعیت دردناک باشد که می تواند منجر به مشکلات راه رفتن شود. بنابراین لایه برداری منظم نیز این موضوع را کنترل می کند.

 

اسکراب پا پرله سوآ

یكی از نقاط بدن كه در طول ماه نیاز زیادی به لایه‌برداری و اسكراب دارد پوست پاشنه پا است. پوست این ناحیه گاهی به دلیل مراقبت نكردن دچار زبری و پوسته پوسته شدن می‌شود.

اسکراب پا پرله سوآ، پاک‌کننده‌ای فوق‌العاده جهت پاکسازی عمیق پوست پا از آلودگی‌ها است.

دانه‌های موجود در این اسکراب باعث تسهیل در جدا شدن سلول‌های مرده از سطح پوست، شفاف‌تر و درخشان‌تر شدن آن می‌شود.

این محصول به دلیل داشتن روغن جوجوبا که دارای خواص ضدالتهابی و همچنین ضد میکروبی است به عنوان یک درمان برای ترک‌‌های پا به کار می‌رود.

این روغن می‌تواند با افزایش رشد سلول‌های جدید و سالم‌تر، ترک و پوسته‌های پا را بهبود ببخشد.

در واقع عناصر روان‌کننده‌ی آن از پوست در برابر عناصر خارجی که می‌توانند منجر به خشکی و سایر آسیب‌ها شوند، محافظت می‌کنند و همراه با ویتامین E با مرطوب کردن پوست لطافت خاصی به آن می‌بخشد.

ویتامینE موجود در این اسکراب در تسريع روند نوسازی سلول‌ها مؤثر بوده و بافت نگهدارنده پوست را تقويت مي‌نمايد.

همچنین عصاره انبه با خواص آنتی‌اکسیدانی خود سبب پاکسازی و حذف سموم بدن می‌شود. علاوه بر آن، عصاره گل های بهاری غنی از ویتامینA، یک لایه‌بردار طبیعی و بدون ضرر برای از بین ‌بردن درد و ترک پاشنه پا است و با شکستن پروتئین‌های غیرفعال، به از بین ‌بردن سلول‌‌های مرده پوست کمک می‌کند.

کافئین موجود در این اسکراب سبب انقباض رگ‌‌های خونی و افزایش جریان خون در سطح پوست می‌شود و می‌تواند در کاهش سلولیت و نرم شدن پوست بسیار مفید باشد.

عصاره انبه به عنوان ضدعفونی کننده و خوشبو کننده عملکرده و به دلیل اسید سیتریک موجود در آن‌، به روشن کنندگی و سفیدکنندگی پوست کمک می‌کند‌.

مانیتول و زایلیتول به همراه گلیسیرین با کنترل میزان آب، پوست را مرطوب می‌کند. در این محصول بدلیل وجود اسانس‌های خوشبو کننده، پوست پا کاملا معطر شده و از طراوت و شادابی خاصی برخوردار می‌شود.

شما میتوانید محصولات اسکراب پا پرله سوآ را از وب سایت ما تهیه کنید.

خرید محصولات اسکراب پا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo