نمک حمام،تسکین‌دهنده درد‌ها !

نمک حمام هلو-Peach bath salt

استفاده از نمک حمام در یک وان آب گرم پس از یک روز کاری تمامی انرژی از دست رفته را به شما برمی‌گرداند !

نمک چیست؟

آب‌های اقیانوس از آن پر شده‌اند و به طور طبیعی در بدن‌های ما نیز وجود دارد. از ویژگی‌های ضدعفونی‌کننده، تصفیه‌کننده، تمیزکننده و غنایی از خواص درمانی طبیعی، نمک مزایا وسیعی دارد. این ماده در غذاها برای خشک کردن و حفظ مواد استفاده می‌شود، اما همچنین می‌تواند به حفظ رطوبت در بدن کمک کند. در محصولات مراقبت از مو، نمک به ساختار افزوده می‌شود. در اسکراب‌های بدن، به تقویت رطوبت، تمیزکردن و پاکسازی پوست کمک می‌کند. و در حمام‌های آب گرم، نمک به ما کمک می‌کند تا بدن و ذهنمان را آرام کنیم.

غرق کردن بدنمان در یک حمام پر از آب گرم و نمک اثبات شده است که یکی از بهترین راه‌ها برای بازیابی انرژی پس از یک روز طولانی است. این رسم حفاظت از سلامتی عضلات،رطوبت پوست، تصفیه بدن و کاهش ورم داخلی را فراهم می‌کند. مواد معدنی و اثرات خاکستری که در نمک‌ها یافت می‌شوند، برای سلامتی ما ضروری هستند و می‌توانند واقعاً در حین یک حمام گرم به خون جذب شوند و به تعادل رساندن کل بدن کمک کنند. بهترین نسخه‌ها از فواید افزوده از منابع طبیعی مانند روغن‌های اساسی و مواد معدنی از زمین برخوردارند که می‌توانند نتایج را به حداکثر برسانند. این ترکیب جادویی بخاصیت درمانی دارد و بدن ما را تغذیه می کند. اگر سعی داریم پوستی نرم‌تر، یک شب خواب بهتر یا یکمی تصفیه بدن داشته باشیم – نمک‌های حمام می‌توانند نقش مهمی در روزمره ما بازی کنند.

در زیر چند دلیل مورد علاقه ما برای شروع به استفاده از نمک‌های حمام آورده شده است:

۱٫ افزایش رطوبت پوست
۲٫ کاهش استرس
۳٫ کمک به بی‌خوابی
۴٫ دارای خواص بهبود‌بخش اساسی
۵٫ تسکین دردها

پرله سوآ بهترین نمک حمام را به مخاطبان خود ارائه می دهد.نمک های حمام پرله سوآ در رایحه های مختلفی همچون هلو، انار، نعنا و لوندر به مشتریان عرضه می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo