کره بدن چیست؟

body butter

داشتن بدنی با پوست سالم، مرطوب و درخشنده آرزوی دور از دسترسی نیست؛ وقتی که پای کره بدن در میان باشد. بر خلاف اسمش که به نظر چرب می‌رسد، کره بدن یک محصول فاقد ایجاد احساس چربی بر روی پوست است که خاصیت مرطوب کنندگی بسیاری بالایی دارد. استفاده از این محصول بعد از هر بار حمام کردن، طراوت و شادابی را به پوست شما باز خواهد گرداند.
دارندگان پوست خشک به دلیل حفظ رطوبت پوست و آبرسانی بالا در ردیف اول دوستداران این محصول جذاب هستند.
در این مقاله کره بدن را به صورت کامل به شما معرفی خواهیم کرد.
کره بدن چیست؟
کره بدن یا بادی باتر Body Butter نوعی کرم با بافت بسیار غلیظ است که می‌تواند مرطوب کنندگی بالایی را برای پوست بدن فراهم کند، این ویژگی به مراتب نسبت به لوسیون بدن قوی‌تر است و می‌تواند برق زیبایی را هم به پوست بدن ببخشد.
در ترکیبات کره بدن از انواع کره‌های شی (شی باتر)، کره کاکائو و کره انبه استفاده می‌شود و هر محصول بسته به فرمولاسیونی که دارد، خواص متنوعی خواهد داشت؛ اما آبرسانی قوی به بدن ویژگی مشترک تمام انواع کره‌های بدن است.
• کره بدن جذب بسیار سریعی دارد و به محض استفاده تاثیر قابل مشاهده‌ای خواهد داشت.
• بر خلاف بعضی انواع لوسیون‌های بدن، بادی باتر یا کره بدن از خود هیچ گونه چربی روی پوست باقی نمی‌گذارد. تمام کاری که این محصول انجام می‌دهد مرطوب کنندگی بسیار قوی است.
• کره بدن فقط برای بدن قابل استفاده است و به هیچ وجه نباید به عنوان مرطوب کننده صورت مورد استفاده قرار گیرد.
• این محصول را باید هر بار پس از استحمام، روی پوست تمیز قرار داد تا مانع از خشکی پوست بر اثر شسته شدن با مواد شوینده شود.

• به خاطر داشته باشید معمولا رایحه کره بدن بسیار ماندگار است. بنابراین رایحه‌ای را انتخاب کنید که برایتان دوست داشتنی است.
• حداقل زمان مرطوب نگه داشتن پوست توسط بادی باتر ۲۴ ساعت و حداکثر آن ۴۸ ساعت خواهد بود. بنابراین نیازی به تجدید مرطوب کنندگی پوست در این مدت نخواهید داشت.
• استفاده از بادی باتر مناسب باعث می‌شود پوست شما درخششی ملایم و جذاب پیدا کند و به زیبایی شما بیفزاید.

کره بدن توت فرنگی-Strawberry Body Butter

شما میتوانید با مشاوران برند پرله سوآ مشورت کنید و با توجه به نوع پوست خود ،بهترین رایحه ی کره بدن را انتخاب کنید و به راحتی از طریق سایت آن را تهیه کنید .مشاوران ما ابتدا مشکل پوستی شما را جویا می شوند و بر اساس توضیحات شما نوع پوست شما را شناسایی می کنند تا مناسب ترین رایحه ی کره بدن از برند پرله سوآ را به شما معرفی کنند تا بهترین گزینه را تهیه کنید.مطمئت باشید پس از استفاده از کره بدن برند پرله سوآ احساس رطوبت و تازگی را به خوبی در بدن خود احساس می کنید.

 

راه های ارتباط با مشاورین برند پرله سوآ

دریافت مشاوره در تلگرام

 

انواع کره های بدن در فروشگاه پرله سوآ

کره بدن پرله سوآ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo